Добрият живот, Джон Бивиър
в любими
плейлист
ОПИСАНИЕ
Качено на:
25 Май 2017 11:51:39
Размери:
640х360
Дължина:
00:38:54
Гледано:
1473 пъти

В наши дни понятията „добро” и „Бог” са се превърнали в синоними. Вярваме, че ако всички приемат нещо за добро, то без съмнение съответства на Божията воля. Щедрост, скромност, справедливост - добро. Егоизъм, арогантност, жестокост – лошо. Разликата ни се струва съвсем очевидна. Но така ли е наистина? Ако доброто е толкова очевидно, защо Библията ни казва, че ни е нужно да помислим, за да правим разлика?
ПОДОБНИ
Горивото, Джон БивиърГоривото, Джон Бивиър
В наши дни понятията „добро” и „Бог” са се превърнали в синоними. Вярваме, че...
В наши дни понятията „добро” и „Бог” са се превърнали в синоними. Вярваме, че ако всички приемат нещо за добро, то без съмнение съответства на Божията воля. Щедрост, скромност, справедливост - добро. Егоизъм, арогантност, жестокост – лошо. Разликата ни се струва съвсем очевидна. Но така ли е наистина? Ако доброто е толкова очевидно, защо Библията ни казва, че ни е нужно да помислим, за да правим разлика?
Избягваната истина, Джон БивиърИзбягваната истина, Джон Бивиър
В наши дни понятията „добро” и „Бог” са се превърнали в синоними. Вярваме, че...
В наши дни понятията „добро” и „Бог” са се превърнали в синоними. Вярваме, че ако всички приемат нещо за добро, то без съмнение съответства на Божията воля. Щедрост, скромност, справедливост - добро. Егоизъм, арогантност, жестокост – лошо. Разликата ни се струва съвсем очевидна. Но така ли е наистина? Ако доброто е толкова очевидно, защо Библията ни казва, че ни е нужно да помислим, за да правим разлика?
Всичко започва от тук, Джон БивиърВсичко започва от тук, Джон Бивиър
В наши дни понятията „добро” и „Бог” са се превърнали в синоними. Вярваме, че...
В наши дни понятията „добро” и „Бог” са се превърнали в синоними. Вярваме, че ако всички приемат нещо за добро, то без съмнение съответства на Божията воля. Щедрост, скромност, справедливост - добро. Егоизъм, арогантност, жестокост – лошо. Разликата ни се струва съвсем очевидна. Но така ли е наистина? Ако доброто е толкова очевидно, защо Библията ни казва, че ни е нужно да помислим, за да правим разлика?